DHEA a kuracja hormonalna – kontynuacja

Jeśli pragnie pani zacząć przyjmować DEIEA. aby zwalczyć dolegliwości menopauzy i zapobiec takim chorobom jak osteoporoza, zawał serca i udar mózgu, powinna pani omówić to najpierw ze sw’oim gineklogiem. Jeśli jest pani już w trakcie terapii hormonalnej i spełnia ona dobrze swoją funkcje, to radzilibyśmy rezygnować z dodatkowego przyj- mowania DHEA. W przeciwnym razie istnieje niebezpieczeństwo obciążenia organizmu zbyL wieloma hormonami lub zaprzepaszczeniem dotychczasowych, pozytywnych efektów7 kuracji hormonalnej. Do tej pory nie zbadano dość dokładnie wzajemnego wpływu DHEA na inne preparaty hormonalne stosowane w leczeniu dolegliwości klimakterium.

Gdyby jednak zdecydowała się pani na przyjmowanie DHEA, to prosimy zwracać uwagę na to. czy nie pojawiają się jakiekolwiek niezwykle objawry towarzyszące. Na przykład nagłe pojawienie się wyprysków7 lub zarostu na twarzy trzeba koniecznie ontówńc z lekarzem. Konsultacja ze specjalistą wskazana jest także, gdy poczuje się nietypowy- dla siebie przypływ7 agresji lub nabrzmiewanie piersi. Skutki uboczne występują wprawdzie rzadko, ale ostrożność jest ze wszech miar zalecana. Dlatego bezwarunkowo trzeba udać się do lekarza z jakąkolwiek zmianą fizyczną i wwjaśnić przyczynę je powsiania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *