DHEA a jedzenie

Oczywiście, styl życia korzystny dla DHEA obejmuje także zdrowe odżywianie się. Niestety, większość z nas, z pośpiechu lub z lenistwa, sięga po produkty przetworzone: mrożonki, puszki czy potrawy typu fast-food. Wraz z nimi spożywamy jednak ogromne ilości zawartego w nich tłuszczu i cukru. Po drugie, są one tak spreparowane, że nie zwierają prawie niezbędnych dla życia witamin. Takie jedzenie nie może być zdrow-e.

Nawet jeśli staramy się gotować codzienne potrawy ze świeżych składników-, to popełniamy przy tym wiele błędów. Na przykład w- postaci mięsa, kiełbasy i nabiału spożywamy o wiele za dużo tłuszczu zwierzęcego, niż jest to wskazane dla zdrowia lub gotujemy warzywa tak długo, że tracą prawie wszystkie witaminy. Wiele osób nie może także wyrzec się mącznych, tłustych sosówr.

Skutki błędów żywieniowych są oczywiste. Mamy na myśli nie tylko otyłość. Niezdrowy sposób odżywiania się powoduje wiele chorób, między innymi niebezpieczną miażdżycę. Poza tym pożywienie zawierające dużą ilość cukru przyczynia się do zwiększenia produkcji insuliny. A pamiętamy, że to może doprowadzić do powstania cukrzycy. Trzeba jeszcze dodać, że wzmożona produkcja insuliny redukuje poziom DHEA w organizmie.

Co można zrobić, aby zdrowo się odżywiać? Przede wszystkim trzeba zwracać uwagę na to, aby nie jeść 2byt dużo cukru i tłustych potraw. Jeśli w ciągu dnia poczujemy ochotę na przekąskę, to zawsze lepiej, zamiast sięgać po czekoladę, zjeść jabłko lub gruszkę. Spróbujmy, tak często jak to tylko możliwe, samodzielnie przygotowywać posiłki, zamiast korzystać z gotowych produktów, warzywa lekko dusić zamiast gotowania, a w barze, zamiast tłustej pieczeni wieprzowej, wybierać na przykład sałatkę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *