Daily Archives: 14 sierpnia 2015

Koniec z typowymi dolegliwościami meno pauzy!

Dla kobiet prowadzących aktywne życie seksualne zmiany w pochwie w czasie klimaktetinm mogą stanowić duży problem. Błona śluzowa staje się cieńsza, zmienia się skład wydzieliny, czego skutkiem może być boiesność podczas stosunku płciowego. Również bakterie mają ułatwione zadanie. Mogą wystąpić wzmożone zakażenia pochwy.

Czytaj dalej

Co jeszcze możemy zrobić, aby zachować zdrowe serce?

Jeśli lekarz stwierdzi obecność skazy krwotocznej płytkowej, trzeba jakoś temu przeciwdziałać. Prawdopodobnie zapisze dzienną dawkę aspiryny, ponieważ lek ten „rozrzedza” krew, nie tworzą się grudki płytek krwi i jej przepływ’ jest sprawniejszy. Istnieją oczywiście również inne lekarstwa, dające podobne efekty. Lekarz powinien udzielić wyczerpującej informacji o różnych alternatywych środkach. DHEA, jak się zdaje, również mógł by być w tym przypadku pomocny, jednak może warto tutaj sięgnąć po sprawdzone środki, których skutki uboczne zostały już dokładnie poznane. Ostatecznie aspiryna jest lekiem na ogół bardzo dobrze przyswajanym.

Czytaj dalej

Dlaczego ochota na seks słabnie – kontynuacja

Z innej strony brak radości z seksu u kobiet oraz u mężczyzn może wynikać z braku pomysłowości w łóżku. Wiele kobiet traci ochotę na miłość, gdyż nie są wystarczająco stymulowane przez partnerów, którzy myślą tylko o swojej przyjemności. W tym przypadku w’ grę wchodzi raczej zmiana koncepcji związku.

Czytaj dalej

Wyższy poziom DHEA dzięki relaksowi – kontynuacja

Do najbardziej znanych metod relaksacyjnych zalicza się niewątpliwie trening autogenny. Jest to forma oddziaływania na samego siebie, zwana także autosugestią. W trakcie treningu leży się najczęściej na plecach lub siedzi w wygodnej pozycji. Potem uczestnicy wryobrażają sobie, że poszczególne części ich ciała robią się coraz cięższe. Celem treningu autogennego jest rozluźnienie mięśni i psychiczne odprężenie. Nauka odbywa się pod kierunkiem specjalisty, potem można wykonywać te ćwiczenia samodzielnie. Wymaga to codziennych ćwiczeń i zajmuje około 15 minut.

Czytaj dalej